piątek, 18 maja 2012

Informacja

Postanowiłam, że kolejne opowiadanie będzie publikowane na tym blogu, gdzie była wstawiana Muzyka. Ten blog będzie przeznaczony tylko i wyłącznie dla opowiadań, które zaczęłam na Onecie i innych związanych z nimi. A także takich, gdzie akcja dzieje się w Japonii, wyjątek stanowi Niemożliwa miłość, która ma miejsce w Polsce. Może jeszcze kiedyś do Polski wrócę, ale nie szybko, bo mam sporo projektów zaplanowanych na kilka miesięcy na przód. Czy będą też jakieś kontynuacje tutaj obecnych opków. Nie wiem, nie planuję, ale nigdy nie wiadomo z czym mój mózg wyskoczy, lecz na razie na takie pytania odpowiadam - Nie.
Na drugim blogu będą opowiadania obyczajowe, romanse, fantasy z akcją w innych krajach, światach itp. itd.

Pozdrawiam serdecznie. :D

27 komentarzy:

  1. Bardzo si9ę cieszę że będziesz dalej pisała:)
    Już nie mogę się doczekać następnej historii:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra! Wszystko jedno co i gdzie będziesz pisała, byle tylko było! Uwielbiam twoje opowiadania, zwłaszcza Muzykę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się cieszę, czekam (:
    i zapraszam na nowy odcinek do mnie http://automatic-darksideofthesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę że będziesz dalej pisała, ale mam tylko pytanie czy to oznacza że nie będziesz na razie piszać opowiadań yaoi czy będą one ale w trochę innym wydaniu ? Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że wcześniej nie odpowiedziałam, ale nie miałam dostępu do netu. Ja zawsze będę pisać o związkach mężczyzny z mężczyzną. O niczym innym nie ma mowy. Czy to się nazywa yaoi, czy slash lub inaczej to zawsze będzie ten sam temat men/men. I niezależnie w jakich czas będzie dziać się akcja. :D

      Usuń
  5. Łiiiiiiiiiiiiii, jaram się tym. :D
    Muszę jeszcze przeczytać Muzykę. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. No, do klubu rodziny Radka przychodzili nadziani faceci... czyli biznesmeni z brzuszkiem lub całkiem ładne towary, no ale wątpię, by to Radek miał sobie wybierać co lepsze kąski. Haha, tak, kuzynka po fachu xD Wyszła mi zupełnie spontanicznie, ale się przydała... powstała chyba w ramach akcji - weź, dziewczyno, ulokuj tu normalną postać kobiecą... xD
    Haa, widzisz... Darek nie chce ośmieszyć Radka, ale nie przyzna się do tego, że się o niego troszczy... będzie chciał to okazać, w ostateczności rozwiązując o krzykiem. Jak tak się zastanawiam, to akcja z Radkiem (którą wymyśliłam już... ho hoo, dawno) jest podobna do tej z "Julii"... może oglądasz ją już na bieżąco - chodzi o nie słuchanie jej strony, a oczernianie. No, Radka nie będą oczerniać, a wyzywać za źle wykonywaną pracę.
    Darek bardzo tęskni za bratem. Przez spotkanie z kuzynką Radka zapomniał zatelefonować do Mikołaja, ale spotka się z nim w najbliższym czasie. ;P

    Mnie właśnie trochę denerwuje to, że polecasz komuś jakieś opowiadanie, czy książkę, a ktoś pisze, że nie lubi, bo (jak Ty pisałaś na przykład) "to Drarry", czy ogólnie HP... to tak, jakby powiedzieć, że nie lubi się bajek o królewnach, choć o krasnoludkach już tak O_o Jedna opowiadanie nie świadczy o reszcie.

    O nie, ten kolor jest świetny ;3 Póki co będę pisała tutaj, a jak ruszysz z opowiadaniem, to tam. Też poważnie zastanawiam się nad zmianą adresu... to jest makabra, co się wyrabia na onecie, a tak przynajmniej inni będą mogli "dopić się" do mnie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja to znam... ostatnio plewiłam truskawki - jedna mniejsze, drugie większe - ilość przypadkowo wyrwanych - 1, ilość strat - 0 xD Wkopałam ją z powrotem i żyje, póki co. xD Kurcze, lipy pylą... albo topole. Takiego ataku alergii to ja jeszcze nie miałam O_O Masakra, to ja współczuję wszystkim alergikom... ja ogólnie tez nie znoszę pylących drzew, ale zazwyczaj na kichaniu i łzawiących oczach się kończy, ale jak mnie złapał katar, jak zaczęłam kichać... aż mi się duszno zrobiło O_O O masakra.

    Hahah, moja koleżanka raz zobaczyła... w sumie przeczytała snarry i już nigdy w życiu nie chce spróbować kolejnej porcji... a ja jakoś w takich sytuacjach potrafię sobie po prostu nieco podrasować postacie i już przyjemnie się czyta xD. Aktor odgrywający rolę Seva tez wygląda inaczej/ Kiedyś oglądam jakiś film i przez pół godziny zastanawiałam się, skąd znam jednego z bohaterów.. aż zrobiła taaaakie oczy "a to on nie ma czarnych, przetłuszczonych włosów? xDDD Chociaż w sumie... skąd się to wzięło, że Snape miał przetłuszczone włosy? Miał w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądałam zdjęcia Seva i powiem Ci, że on miał ładne, puszyste włosy, tyle tylko, że tak... ścięte, że wyglądały na niemal lejące się od czubka głowy - dodatkowo są smoliście czarne, co wygląda jak taka... magma wylewająca się z wulkanu xD
    Do roli Seva nie pasuje nikt inny xD Gdyby był młodszy, powstałoby wiele opowiadań i chętniej czytałoby się Snarry, a tak... nieee, czarny charakter był kapitalny ;3 Nawet... wyglądał młodziej od Jamesa... tak mi się wydaje. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja mam tak samo z Zoe - czekam wytrwale, aż wróci, bo byłoby naprawdę kiepsko, gdyby opuściła projekt... w sumie to projekty.

    No dokładnie! Sev był taki mroczny, zły, ale w ostatniej jego scenie niemal klęczałam - świetnie to zagrał!

    A, kochana, informuję, że jutro rozdziału nie będzie. Nie wyrobię się, ni cholery. Analiza wiersza, petycja, kolokwium, opowiadanie o muszli (xD), referat, zaczęcie pracy licencjackiej.... masakra O_O Dopiero jak zaczęłam to sobie wypisywać, dotknął mnie ogrom przerażenia O_O

    Ale będzie one shot, który oddałam na zajęcia w ramach pracy zaliczeniowej xD Ma lekkie naznaczenie yaoi, a jak dodam tytuł, reszta historii powinna być znana xD

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu bd ciekawie ;)
    mam nadzieję na coś z kotołakiem <3
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie z kotołakiem, bo następne opko będzie współczesne w naszym świecie, a fantasy, w przyszłości będą o ludziach lub elfach. :D

      Usuń
  11. *wpada jak huragan. Włosy zmierzwione, oddech jak po biegu* Jesteeem... uh xD Spóźnione powiadomienie o one shocie... nich ktoś wysadzi tę przeklęta uczelnię... i co, że miałam dziś wolne? Przecież człowiek i tak musi siedzieć nad referatami... --

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha, cieszę się. xD Czemu długo się zbierałaś? Tytuł Cię trochę przeraził? Za opowiadanie dostałam 5. xD A Grelcia ma dziś urodziny xD Kiedy Ty masz? xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, urodziny zapisane. xD
    Hahaha, ja też nie lubię opowiadań nie yaoi, choć zdarzają się wyjątki i w takich, które nastawione są na miłość mężczyzny do kobiety (Rosmaneczka pisze kapitalnie). Niemniej Yaoi rządzi. xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Luniaczku, brakuje mi naszych rozmów... żeby się odstresować. ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. eh, chyba dołączę do blogspot'owej ludności :c.
    z bólem, ale onet mnie już tak... wkur... że aż nie mogę. DWA MIESIĄCE już ma awarię i wgl. chociaż tyle lat na onecie, tyle wspomnień... eh, no ale opowiadanie jest najważniejsze, a przez onet odechciewa mi się wgl pisać... um.

    ale ja nie o tym. chciałam się zapytać, masz szablon na tego bloga, gdzie masz swoje opowiadania pod nagłówkiem, czy to można ustawić ?( bo jak można, to jestem ślepa. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadania mam pod nagłówkiem i wszystko można ustawić. Masz może gg? Tak byłoby łatwiej rozmawiać, bo na onecie się nie da. A jak nie to wszystko masz w dziale projekt - gadżety - strony i jak to jest to w nowym poście wybierasz edytuj strony i tworzysz nową stronę i dajesz co się da. Opisałam to trochę kiepsko, ale mam nadzieję, że się doczytasz. Szablon wzięłam z blogspota. Proponują kilka można do siebie wszystko dostosować, a nawet dać własne zdjęcia jako tło. Projekt i projektant szablonów. Mnie też było żal opuszczać Onet i wtedy nawet nie było takich awarii jak teraz. Teraz jak mam dać tam komentarz, to mnie coś trafia. Mam nadzieję, że zobaczysz ta wiadomość.

      Usuń
    2. Wiesz co? Dostałam olśnienia i już wiem jak to zrobić, ale jednak postanowiłam z tego nie korzystać, haha. Po co, jak mam tylko jedno opowiadanie. Na razie oczy mnie bolą od kopiowania 84 rozdziałów i układania linków, hah. Nie wiem jak wstanę z bólem oczu.
      Już ogarnęłam spota, w sumie mam już od pół roku coś na nim, ale dopiro dzisiaj zagłębiłam się w gadżeciki. hah, miałam pisać rozdział, ale jednak trzeba mieć na czym, prawda? Tak więc to mój nowy blog, nazwa jakże oryginalna xd. 'nowy'. po prostu przeniesiony tam, gdzie działa normalnie.
      taa, zobaczyłam, ale onet to masakra, już mam z nim takie walki, że ugh...

      Usuń
  16. Geez. Irytuje mnie to, że kiedyś nie podałam na gmailu wieku powyżej 17 tylko mniej, sama nie wiem czemu, chyba się spieszyłam i teraz muszę się co chwilę wylogowywać kiedy chcę do kogoś napisać lub po prostu wejść na bloga xd. Do tego nie mogę ustawić na swoim blogu opcji dla dorosłych, bo też nie chce mi się co chwile bawić w takie coś. A na gmailu albo jestem ślepa, albo nie można zmienić wieku. Jesli można, wiesz może jak ? Bo irytuje mnie to logowanie xd.
    Ano, już wszystko ustawiłam, elegancko jest, więc niedługo ruszę z blogiem. Może id oczytać twoje opowiadanie jak tylko skończy się rok szkolny.

    OdpowiedzUsuń
  17. To wylogowyanie się co chwile mnie irytuje, no ale co poradzić, eh, będę się męczyła przez głupotę.

    Pragnę powiadomić, że u mnie pojawił się 85 rozdział o.o.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na 86 rozdział <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zapraszam do przeczytania moich opowiadań M/M
    Mam nadzieję, że się spodobają.
    Pozdrawiam
    www.akfa-dreamlandpress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    kochana trafiłam na Twojego bloga już jakiś czas temu, ale dopiero teraz udało mi się pokonać wszystkie „siły wyższe” i przeczytać wszystkie opowiadania już wcześniej napisałam, że rewelacyjne piszesz i to podtrzymuję. Każde z opowiadań bardzo dobrze mi się czytało, zapomniałam przy czytaniu nawet o moim życiodajnym napoju zwanym kawą ;]. Już teraz wiem, że za jakiś czas ponownie tutaj się pojawię i znów przeczytam opowiadania.
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  21. Super nie mogę się doczekać ^^
    Pozdrawiam i życzę weny :)


    http://be-your-self-6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń