niedziela, 22 stycznia 2012

WAŻNE

7 komentarzy:

  1. Popieram, ale mylicie się. Dokumenty są podpisane, a w czwartek to one wchodzą już w życie.
    Mój braciak tak mówi. Ponoć na wikiliks tak piszą, czy coś. Nie znam się.

    Pozdrawiam,
    Astra

    OdpowiedzUsuń
  2. POPIERAM! To jest chore! Nic już nie będzie można zrobić! A zasada 'wolnego słowa' pójdzie się jeba*.
    Hoschizora-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. A według mnie to bardzo wielka przykrywka do czegoś większego. Przykro mi bardzo, ale politycy często przytaczają czyjeś słowa. Tym sposobem oni też byliby ukarani... A wątpię, by do tego miało dojść. Nie będzie w Polsce drugich Chin, do przesady. Przecież gdyby nawet wyszło, że te całe ACTA to prawda - ludzie by się zbuntowali i guzik by z tego wszystkiego wyszło. Po co byłoby blogowanie? Nie można dodawać nagłówków, przytaczać przysłów, bo ktoś to powiedział? Coś mi tu brzydko pachnie.

    (Za godzinę zapraszam do mnie na nowy rozdział xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas mam nadzieję że do tego nie dojdzie. Lekko mnie to zaczyna przerażać. Renata

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział miał wyglądać inaczej xD Gdyby było bez Daniela, już okazałoby się, jaką mocą włada Orion (no, albo zakończyłabym tuż przed), ale proszono mnie o wzmiankę o Danielu i jakoś... poszło XD
    Haha, Daniel jest bardzo zazdrosny xD Poza tym zapomina ciągle, że ten mały diabełek ma już 17 lat, ale duchowo jest dzieckiem.
    Oj tak... Historia Teppeia była pod znakiem zapytania, bo zapomniałam, czy coś pisałam o jego rodzicach, to tym jak się znalazł w piekle, ale szybko znalazłam to w tekście xD
    Teppei był bardzo samotny... bez rodziców, z piętnem odrzucenia. Nie chciałam, żeby wyglądało to na Naruto xD Dlatego wykombinowałam takie coś xD Ja właśnie Teppeia lubię tak jak Mizukiego... obydwoje nadawaliby się na ojca i syna xD
    Orion stracił przytomność z powodu głodu i braku światła xP W końcu to połowicznie anioł.
    No właśnie - od Oriona ciągle wymagano etykiety, dobrego zachowania, a zapomniano, że tak naprawdę duchowo nadal ma 5 lat i ciężko mu odnaleźć się w nowym świecie... Z racji przemian, ma w sobie trzy okresy, toteż zachowuje się dziecinnie, przechodzi okres buntowniczy i czuje się jak dorosły... a to wszystko na raz. Oj taaak xD Daniel go ulepi, a potem zostanie ulepiony xD

    Wikipedię? O_O No wiesz... w wikipedii często są teksty z innych stron, ale idąc tym tropem trzeba by zamknąć wszystkie strony, bo... no na przykład u mnie jest cytat z Prince of tennis. Naruszam prawo, wow xD
    No dokładnie. Blogi przestałyby istnieć, a jak wtedy rozwijałby się polityk? Przecież oni też żyją z internetu. To podpucha jest... Sami musieliby siebie karać. Ludzie jak chcą, to się zjednoczą. Po ci jest internet? Aby korzystać z niego, gdy nie masz dostępu do książek. A jeżeli w szkole przepisujesz czyjeś zdanie to co, policja wpadnie do domu, przejrzy zeszyty i wsadzi do więzienia? Oni odciągają uwagę od czegoś innego... na przykład podwyżki cen towarów, aby nie było strajków przed euro ;) Kiedy ACTA wyszło na jaw? Gdy w sieci pojawiły się narady nad zablokowaniem tras, w celu strajku na euro z powodu wysokiej ceny paliw.

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda jest taka, że gdyby wstawienie teledysku z YT było naruszeniem praw autorskich czy piractwem, każdy z nas już dawno miałby spotkanie z policją w tej sprawie albo zapłaciłby wysoką grzywnę. bo, nie czarujmy się, policja i FBI śledzą konta na fejsie.

    Ay

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mamy na to wpływu.

    OdpowiedzUsuń